Getir’den 10 yıllık şehir yolculuğunu anlatan kampanya

Getir, 10’uncu yaşını günlük yaşamdan enstantaneler barındıran yeni kampanyasıyla kutluyor. İlber Ortaylı’nın da rol aldığı filmde, Getir’in artık kent yaşamının ayrılmaz bir parçası haline geldiğine dikkat çekiliyor.
2015’te temel market ihtiyaçlarını dakikalar içinde kullanıcıya ulaştırarak “10 dakikada mı evine geliyor?” sorusuyla yeni bir dönemi başlatan Getir, bugün bu deneyimi marketten yemeğe, mobiliteden finansal hizmetlere kadar uzanan bir platforma dönüştürdü. Tüm bu hizmetleri tek bir uygulama altında buluşturan Getir, kullanıcıyla günün içinde birden fazla noktada buluşarak 10 yılın yarattığı yakınlığı artık bir alışkanlık haline getiriyor.
Reklam filmi, kullanıcıların hayatındaki küçük ama kritik anlarda Getir’in kapıyı çalmasıyla değişen atmosferi ekrana taşıyor. Maç arasında gelen cipsle yükselen neşe, eksik emziğin gelmesiyle sakinleşen ev, taze kahveyle uzayan sohbet, GetirBüyük ile bütçeyi rahatlatan market alışverişi, GetirÇarşı’dan çiçekle gönderilen bir selam, banka kartının dakikalar içinde kapıya gelmesi, sıcak yemeklerle tamamlanan akşam… Getir’in 10 yılda kent yaşamına nasıl dokunduğu bu anlarla anlatılıyor.
Ünlü tarihçi İlber Ortaylı’nın yer aldığı final sahnesinde “teknolojiye yetişemeyen telefon” göndermesiyle noktalanıyor ve şu mesajı veriyor: “Türkiye 10 yıldır Getir’le hıza, yeniliğe ve rahata kavuştu.”
“Getir’siz bir şehir hayatı düşünülemez”
“Bugün Getir’siz bir kent hayatı düşünülemez” diyen Getir CMO’su Yasemin Şişik Çelikboy kampanyaya ilişkin şu değerlendirmelerde bulundu:
“2015’te 10 dakikada teslimat iddiasıyla başladığımız yolculukta, bugün kullanıcılarımızın hayatının merkezine yerleştik. Gün içinde birden fazla kez temas ettiğimiz milyonlarca insan için Getir artık kolaylık olmanın ötesinde, bir alışkanlık. GetirBüyük, GetirYemek, GetirÇarşı ve GetirSu gibi tüm servislerimizle, bu alışkanlığı her gün biraz daha dönüştürüyoruz ve derinleştiriyoruz. Bir markanın 10 yılda tüketici alışkanlıklarını kökten değiştirmesi kolay değil ama biz bunu başardık. 10’uncu yıl filminde de bu içgörüden yola çıkarak Getir’in kurulduğundan bu yana tüketicilerin hayatına kattığı değere odaklanıyoruz. İnsanların hayatını, davranışını ve alışverişe bakış açısını değiştiren pazarın öncüsü bir marka olarak gelecek 10 yılda da ‘getirirse Getir getirir’ diyoruz.”
Kampanya künyesi
- Reklamveren: Getir
- Reklamveren Temsilcileri: Yasemin Şişik Çelikboy, Beste Kaya, Hüseyin Doğan, Öykü İlsaraç, Ahmet Budak, Nilsu Kul, Mustafa Kemal Tekeli
- Kreatif Ajans: VML İstanbul
- CEO: Enis Orhun
- Yönetici Kreatif Direktör: Ümit Taşlı
- Kreatif Direktör: Cem Yolal
- Kreatif Grup Lideri: Gökhan Gör
- Kreatif Ekip: Mert Güler, Aslihan Gülkaş, Mısra Bulut, Ecem Vural, Kübra Nur Kaya, Kemal Bilget
- Baş Strateji Sorumlusu: Fatih Tüylüoğlu
- Stratejik Planlama: Mert Tuncer
- Genel Müdür: Yekta Elvin Gürel
- Grup Marka Direktörü: Pınar Özçakır
- Marka Supervizörü: Lisa Simonoğlu
- Marka Yöneticisi: Candan Canbulat
- Yapım Lideri: Fulya Akay
- Prodüktör: Zeynep Hacıalioğlu, Meriç Oktay
- Yapım Şirketi: DEPOfilm
- Yapımcı: Melisa Divanoğlu, Ekim Karakoç
- Yönetmen: Ali Demirel
- Görüntü Yönetmeni: Ahmet Sesigürgil
- Post Şirketi: Roots
- Müzik: Jingle Jackson